pondělí 22. února 2016

Únorové hrátky

Abeceda- "M" se začal zajímat o písmenka. První se naučil písmenko M jako máma nebo Mareček a postupně jsem mu představila další písmenka.

Začali jsme písmenky, která znamenají něco známého.Takže nyní pozná T jako táta, S jako syčí had, A jako auto, B jako babička, N jako Niki, F jako Ferda, E jako Emil, D jako děda, C jako citron. 

Tím nastal čas vytáhnout pár aktivit z výměn.
Přiřazování písmenek k obrysu, není pro "M" žádný problém.


Další jsme zkusili přiřazovat první písmenka ke slovům. U některých obrázků se "M" chytal, ale spíš jsem mu písmenka přiřazovala já.
"M" si přiřadil k obrázkům reálné věci- bota, auto :)


Také jsem zkusila přiřadit k písmenkům zvířátka. Ale to už bylo ten den asi moc a dítě to absolutně nezaujalo.
Ale nevadí, určitě to někdy zkusíme znovu.


Samolepky- zase samolepky :) tentokrát lepení podle tvaru 

Provlékání- Máme z výměny. Jedná se o obdélník z filcu s dírkami vyšitými barevnou nití a bužírkou na provlékání. Když nám to dorazilo domů, přišlo mi že takové malé dírky ještě dlouho neuplatníme, ale zkusila jsem aktivitu vytáhnou a "M" ji zvládá v pohodě, jen potřebuje abych mu látku držela.
Další level bude provléknout všechny dírky najednou, podle barvy.


Počítání na prstech- od 0 do 5.
Občas je sranda ho pozorovat, než ty prsty poskládá :) Hlavně u 2 a 3 mu ty co mají být schovaný utíkají :)

Čísla- přiřazování podle tvaru "M" zvládá, ale chtěla bych aby si příslušný tvar čísla spojil s počtem prstů či čehokoliv jiného, tak uvidíme za jak dlouho se to stane :)


a tvořeni motýláků :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka