středa 10. února 2016

Karneval se blíží

a já přemýšlím za co půjdeme.

 S manželem se karnevalu pro dospělé účastníme každý rok a vždy jsme měli masky vlastní výroby, na což jsem pyšná.
Potom, ale zamrzí když hlavní cenu vyhraje kupovaná maska klauna nebo karkulky.
Ale i tak jsme pár cen posbírali :)

Černoška a prostitutka
- v té době jsem vážila asi tak 45 kg, takže jsem se do kyprých tvarů černošky musela docpat :) šaty jsou z krepového povlečení ze sekáče a kypré tvary zařídilo xxl spodní prádlo vycpané polštáři

Kaktus a baletka
- květináč jsem vytvořila z kartonu a natřela barvou a vrch je malířská kombinéza, které jsem ustřihla nohy, sprejem nastříkala na zeleno a tavnou pistolí přilepila umělý květ a brčka jako ostny

Chobotnice
-základem je mikina, ruce jsou jako 2 chapadla a dalších 6 jsem vytvořila tak že jsem rozstříhala přední a zadní část na tři díly, sešila do špiček a vycpala karimatkou aby držely tvar. Nakonec jsem nalepila na chapadla kolečka z filcu jako přísavky. Oči jsem vytvořila z kašírováním z papíru a navlékla na gumičku.
Lego
- základem je tělo z kartonu potažené bavlněným trikem a z obou stran je nalepené vytištěné logo, na hlavě a rukách máme žluté silonky 
Superhrdinové
- na obyčejná bavlněná trička jsem vysavovala znak a zvýraznila ho žlutou barvou, na zádech máme plášť (bohužel na fotce není vidět) z poloviny červeného bavlněného trika přilepený tavnou pistolí na ramenou

Pro letošní rok už pár nápadů mám, tak uvidíme co nakonec vyrobíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka