pondělí 8. února 2016

Kalendář 2017- Únor

Máme tu nový měsíc a to si žádá výrobu dalších stran do naše kalendáře na rok 2017.

ÚNOR
Pro mě je Únor měsíc ve znamení Valentýna a Valentýn je pro mě symbolem tak trochu kýče. Takže čím víc srdíček tím víc Valentýn.



První částí únorové stránky bylo razítkování. Původě jsem měla v plánu vykrojit razítko z brambory, ale bohužel, brambory došly. Takže jsem vytáhla vykrajovátka. 
Na talířek jsem prskla akrylové barvy z Lidlu a "M" se chopil práce.
 Když jsme měli kalendáře narazítkované, podstrčila jsem mu ještě papír a na malování přidala uchošťouru.

Někomu by orazítkované stránky stačily, ale já jsem potřebovala vyzkoušet malování s pěnou. 

Do pekáče jsem nastříkala obyčejnou pěnu na holení a přidala opět akrylové barvy (na internetu dávají tekuté potravinářské, ale ty nemáme). 
 Potom se vše smíchá (ale ne moc aby se barva úplně neslila) a do pěny se obtiskne papír. Nakonec se pěna z papíru seškrábne pravítkem.
Barva vytvoří na papíře krásný vzor :)
Z obarvených papírů jsem  vystříhala srdíčka dvou velikostí a lepidlem na papír přilepila k orazítkované straně. Pár detailů jsem ještě dodělala pastelkou a hotovo.



A ještě pohled do zákulisí- Když bylo dotvořeno, nechala jsem "M", ať si patlá.
Tuto aktivitu doporučuji dělat před koupáním, protože potom dítě určitě skončí ve vaně a super je když ho do ní vezmete i se zbytkem barevné pěny (tedy pokud vám pak nevadí umýt celou vanu a vše okolo :) ).

Ale věřte mi, určitě to stojí za to. A barva jde z koupeny i z dítěte dobře umýt :)

Leden najdete zde :)

4 komentáře:

  1. Diky moc za inspiraci! Nemela byste prosim tip, co pouzit misto peny na holeni?:)Tu doma nevedeme....:)Diky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) brzy přidám další stranu. Já pěnu na holení kupovala jen kvůli tvoření tu nejlevnější co v krámě mají, nahradit by možná šla našlehaným tekutým mýdlem s trochou vody nebo jarem, ale nevím jestli to udělá stejný efekt.Pokud to vyzkoušíte, dejte vědět jak to dopadlo :)

      Vymazat
  2. Tak to ma velmi tesi, ze ste sem dali aj tie fotky zo zakulisia. U nas doma to tiez vyzera tak isto. Zo zaciatku som bola frustrovana s tych obrazkov pekne malujucich trojrocnych deti, nakoniec som sa s tym zmierila a kupila si poriadne cistiace prostriedky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano che to pevné nervy a dobré čistící prostředky. U nás je zákulisí vždy špinavé :)

      Vymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka