sobota 29. prosince 2018

Tvořící adventní kalendář 17.-24.

Stále plníme úkoly z adventního kalendáře, i když díky blížícím Vánocům není moc času.

17.- pytlíček obsahoval spojovačku a šišku se semínky na výrobu krmítka pro ptáčky.
Spojovačku "M" vyřešil rychle, ale s šiškou se mi nějak nechtělo patlat (mělo se k semínkům přidat sádlo a namatlat na šišku), takže jsme semínka nasypali do krmítka a z šišky jsme pomocí vaty a třpytkového lepidla vyrobili ozdobu na stromek. 
18. výroba ozdobiček z dřevěných výřezů
Z domácích zásob jsem ještě přidala anděla. Nejdřív vše "M" vymaloval pastelkami nebo fixou a potom ještě dozdobil třpytkovými lepidly.


19. stromeček z ubrousku- skládání podle přiloženého návodu "M" vůbec nebavilo, dozdobování pomocí samolepicích papírů ho bavilo
20. sněhulák z vystříhaných obrysů dlaně- stříhala jsem já, "M" maloval a lepil


21. vybarvování jmenovek na dárky- ten den "M" neměl bohužel na vybarvování náladu
22. navlékání korálků- tady jsem si pohrála já. "M" neměl trpělivost


23. (aktivita přesunutá z 13) betlém ze špachtlí- vybarvit a vystřihnout postavy "M" bavilo, tavnou pistolí jsem slepovala já
24. jsem pytlíček naplnila pouze vzkazem, aby "M" zkontroloval zda je uklizeno a ozdobený stromek, aby měl Ježíšek kam přinést dárky a aby pěkně snědl večeři a potom ho šel vyhlížet z okna


Celkově nás vyrábění bavilo, uvidíme zda bude příští rok adventní kalendář ve stejném 
stylu.

Minulý týden najdete zde

1 komentář:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka