neděle 2. prosince 2018

Adventní kalendář- tvořící

Co jsem tak zpozorovala na internetových diskuzích, každý to má s adventním kalendářem jinak. Někomu ho nosí Mikuláš, u někoho ho dávají dětem rodiče. 
U nás je to zatím tak, že ho donese Ježíšek, v noci 30.11. když si vyzvedne dopis. Aby jsme věděli za jak dlouho bude Štědrý den.


Letos jsem si vymýšlení obsahu adventního kalendáře trochu zjednodušila. A to tak, že jsem se zúčastnila výměnného adventního kalendáře.

Princip spočívá v tom, že se domluvilo 24 maminek, každá vyrobila jednu vánoční aktivitu 24 krát a potom jsme si je mezi sebou vyměnily. Takže ve výsledku má každá 24 různých náplní pytlíčků.

O obsahu pytlíčků jsem tedy neměla ponětí, ale vzhled kalendáře jsem měla jasný.
Loni jsem v DM ve výprodeji koupila červené svačinové papírové sáčky, letos jsem ještě přikoupila bílé a ze starých zásob jsem vytáhla putíkaté malé igelitky.
Ještě jsem si pořídila překližkové výřezy čísel zde a na připevnění k výplni zábradlí jsem použila malé kolíčky z DM drogerie.


Moje část obsahovala materiál na výrobu betlému ze špachtlí.


Všechny pytlíčky jsem předem prozkoumala a roztřídila podle složitosti výroby, ty těžší jsem nechala na víkend a ty jednoduché na dny kdy chodí "M" na fotbalové tréninky. 
S některými balíčky jsem nebyla moc spokojená, takže jsem je ještě upravila (doplnila, sloučila) podle sebe.


 Vše jsem si nafotila, abych mohla v případě potřeby obsahy přehazovat.



Díky škatulatům, které jsem způsobila, je číslo 23 a 24 je zatím prázdné a vymýšlím co do nich.

A tady je splněný 1. a 2. den.

Určitě vás budu informovat o plnění dalších úkolů.
Aby jste se mohli inspirovat pro vánoční tvoření s dětmi.

Čeká nás vyrábění sněhuláků, přáníček, stromků i ozdobiček :)

3.-9. den zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka