úterý 18. prosince 2018

Tvořící adventní kalendář 10.-16. den

Stále poctivě každý den plníme úkol z adventního kalendáře.

10. den- mnou kupovaná sada na výrobu andělů
Toto byla spíš aktivita pro mě, protože se pouze lepilo tavnou pistolí.
11. den- lepení šupin kapříkovi 

12. den- stromek z papíru
13. den- původně jsem měla v pytlíčku připravený betlém ze špachtlí, ale protože byla ve školce besídka a vyráběli jsme tam 3D stromek z papíru, betlém jsem přesunula na 23. a do pytlíčku dala pouze omalovánku.

14. den- sněhulák z odličovacích tamponů
15. den- hra pro dva hráče

16. den- zdobení baňky
Původně byly v pytlíčku třpytky, které se měli lepit Herkulesem, ale na to jsem neměla odvahu (stačila mi představa třpytek všude). Proto jsme malovali třpytkovými lepidly.

Minulý týden zde.

Vystavené výrobky máme zatím skoro po celém domě, ale nejvíc na zábradlí na schodišti, místo původních plných pytlíčků.

Až budeme zdobit stromeček, plánuji na něj část vyrobených ozdob přesunout.

Další týden zde.

2 komentáře:

  1. To jsou bezva tipy na dárky :) Baví mě, že jsou tvůrčí :) Já se tento rok nejvíc natrápila s výběrem dárku pro tátu :D Nakonec jsem mu koupila hodinky. Tak teď doufám, že ho potěší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) výběr dárků pro chlapy je pro mě horor, proto to řeším domácí výrobou povětšinou jídla, to vždy uspěje.

      Vymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka