neděle 2. prosince 2018

Advent je tu

Toto období miluju, i když zimu celkově nemusím. Ale vánoční atmosféra, vůně cukroví, koledy, sníh (když nemusím jet nikam autem), balení dárků, prskavky, svíčky, svařák,... to mě baví.


S přestěhováním do domečku, přišla příležitost se na vánoční výzdobě pořádně vyřádit.
A to nejen doma, ale i venku.

Letos jsme nakoupili venkovní světýlka a ověšeli jimi pergolu a konstrukci z břečťanu a kovových tyček co se používají jako opora k rajčatům.


O věnci jsem měla původně jinou představu.
Nakonec dopadl takto a jsem spokojená. Šišky jsme nasbírali cestou se školky a protože jich bylo málo, zbytek vyplnila stará šála.

Také jsem díky Pinterestu zjistila, že nutně potřebuji staré lyže. Celý večer jsem projížděla inzeráty a pak mi došlo, že se určitě nějaké najdou u dědy na půdě. A taky se našli. Stačilo je natřít, sešroubovat a ozdobit. 

 Adventní svícen jsem letos pojala jednoduše, nějak mě nebaví ty třpytivé, až kýčovité výzdoby, které jsou v obchodních centrech už skoro od října. 
Plecháčky jsem vyplnila fazolemi, aby svíčky nebyly zapadlé a přidala jsem překližkové číslo.


Samozřejmě nesmí chybět adventní kalendář.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka