pondělí 3. prosince 2018

Jmenovky na dárky

Poučena loňským balicím předvánočním shonem, už pomalu začínám balit dárky.

Jmenovky jsou pro mě nedílnou součástí dárku a jsem ráda,když jsou dobře vidět.

Protože máme doma malého nečtenáře, přemýšlela jsem, jak je udělat, aby mohl rozdávat dárky bez pomoci. 
Nejjednodušší je vytisknout fotky a na dárky je nalepit, ale to jsem nechtěla. 

A protože mám ráda recy tvorbu a mám opravdu hodně vykrajovátek na cukroví, tyto dvě věci jsem spojila a jmenovky jsou na světě.


Použila jsem béžové papíry na kterých jsem měla vytisknuté podzimní obrázky, vykrajovátka (Tescoma) a bílý Primalex co zbyl z malování.


K dotvoření jsem po zaschnutí barvy použila černé gelové pero.


Každý máme svůj tvar, takže to bude mít rozdávající jednoduché. A pro jistotu jsem k tvarům připsala i jména.

Před rozdáváním dárků můžete každému jeho značku dát na provázek na krk nebo přilepit na čelo žvýkačkou (to je samozřejmě vtip), aby neměl rozdávající zmatek v tom čí je která značka.

  
Touto technikou můžete ozdobit i obyčejný balicí papír.
Jako my loni, jen jsme místo vykrajovátka použili razítko.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka