pondělí 4. července 2016

Sukýnka

Po tom co jsem se potrápila s vnitřními taškami do Obag, rozhodla jsem se, ušít si sukýnku pro sebe.


Teorie je jednoduchá, v praxi jsem jednou párala :)

Potřebujeme- bavlněnou látku, gumu šíře 5 cm, nitě (v barvě gumy a látky) a šicí stroj

Spotřebu látky zjistíte tím, že si změříte nejširší část zadnice a přidáte 20-30 cm. Bavlněné látky je potřeba před šitím vyprat, protože se po prvním praní srazí, takže při nákupu vemte ještě raději o 10 cm víc.
Gumu jsem naměřila podle místa kam chci, aby sukně sahala (takže pod pupíkem) v trochu napnutém stavu. 


Sešívala jsem podle tohoto videa.

Nejprve jsem sešila gumu a potom zadní část látky (krátké strany)- rovným stehem a pak okraj raději i cikcakem, aby se látka moc nepárala.
Potom jsem založila vrchní část látky a sešila cikcakem. Na gumě i na látce jsem si udělala 8 značek a ty k sobě sešpendlila.
Látku a gumu jsem k sobě sešila PRUŽNÝM rovnstehem a gumu jsem vždy natahovala od špendlíku ke špendlíku- tím se pak látka nařasila.

Nakonec jsem sukni navlékla na sebe a naměřila si délku ke kolenům.
Spodní okraj jsem založila, zašila rovnostehem, odstřihla přebytečnou látku a znovu založila a prošila rovnostehem.

Doufám, že popis je pochopitelný. 
Raději koukněte i na video, protože musím přiznat, že moje vyjadřovací schopnosti po 3 letech doma značně pokulhávají.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka