pondělí 4. července 2016

Šiju, šiju si ...

Už to budou 2 roky, co jsem se odhodlala naučit se šít na šicím stroji.

Před tím jsem šila ručně (hlavně dekorace), šicí stroj jsem měla ve skříni a bála se ho.

Když se narodil "M", sehnala jsem odvahu a o té doby nešiju jinak.

Začala jsem velkou výzvou a přihlásila jsem se do výměny, kde bylo cílem vytvořit Quite book s česko-anglickou abecedou.  
Nejdříve jsme každá vyrobila 13x 2 strany s daným písmenkem, což bylo docela jednoduché. A po tom, co jsme si je mezi sebou vyměnili, přišla ta výzva a to si vše sešít do knihy.

Potom vznikla na fb skupinka Quite book a ta mě strhla k šití další knihy.
O té už jsem psala zde.

Tady je pár mých dalších výtvorů- hračky, dekorace a hlavně vnitřky do Obag.


A tady ještě zákulisní foto mého tvoření, aneb když vám praskne žárovka a není čas zajít k opravářovi. 
Bohužel můj stroj má super moderní led světýlko, které se musí u opraváře objednat a ani ho sama nemůžu vyměnit :(
Takže lampička z Ikea je nejjednodušší řešení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka