pátek 6. května 2016

Zásilka

 Členství v Knižním klubu odnáší, že si každý čtvrt rok, musíte koupit alespoň jednu jejich knihu. 
Výhodou je, že jsou pro členy knihy za nižší ceny.
 Protože čtvrtletí brzy končí, byla jsem nucena, nějakou tu knihu objednat.
A protože se mi nechtělo jet do kamenného knihkupectví, objednala jsem knížky z internetového bux.cz, u kterého jde členství uplatnit a nabízí knížky i od jiných vydavatelů.

 Nakonec jsem vybrala knížky tři, když už budu platit to poštovné (49 Kč).

Objednávala jsem ve středu, zaplatila přes PayU a dnes balíček dorazil.

Samolepková- Tak trochu jiní mazlíčci, 31 Kč
 Magnetická- Angry Birds, 79 Kč
Obě knížky si jsou dost podobné. Na stránkách jsou prázdné obličeje a úkolem je doplnit jim oči, uši, zobáky, čumáky, atd. 

 A poslední je knížka, kterou jsem chtěla koupit už před vánocemi, ale zapomněla jsem na ni.

Velká kniha čůrání, 109 Kč
První co mě překvapilo, že není velká, spíš je kapesní (kdybych četla rozměry, které v e-shopu uvádějí, nedivila bych se:)
Knížka obsahuje krásné ilustrace a vtipné texty o všem co se týče čůrání.
Toto téma je u nás momentálně dost aktuální :)

A protože je venku krásně, kávičku si dnes dám a terase na naší krásné paletové lavičce.
Asi se o ní dočtete často, protože se na ní nemohu vynadívat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka