úterý 17. května 2016

Kuřecí kapsa se špenátem

Původně to tedy měla být rolka, ale bohužel se mi to nepodařilo zarolovat, takže jsem maso pouze přehnula a zajistila párátky a vznikla z toho kapsa.
potřebujeme- 4 kuřecí prsa (1 na porci), 4 plátky slaniny, listový špenát(mražený bonduelle 1 kostku), 3-4 stroužky česneku, sůl, přepuštěné máslo nebo olej. smetanu ke šlehání, světlá granulovaná jíška

Protože jsem koupila kuřecí prsa s kostí, kosti jsem vyřízla a schovala je do mrazáku na polívku.
Prsa jsem si osolila, položila řezem nahoru, pokladla slaninou, špenátem a prolisovaným česnekem a v půlce přehnula a zajistila párátky, aby se kapsa neotevřela.
Potom jsem prsa prudce osmažila na troše přepuštěného másla (aby se maso zatáhlo a zůstalo šťavnaté) a přendala do zapékací formy. Do pánve, ve které jsem smažila maso, jsem nalila smetanu a krátce ji povařila, aby nasákla výpek a pak jsem jí přilila k masu a dala péct.

180 stupňů 20-30 minut
Abych vytvořila hustší omáčku, přisypala jsem pár minut před koncem pečení k masu světlou granulovanou jíšku. 

Nejlepší je s pečenými brambory.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka