pátek 13. května 2016

Člověk si hlavně musí umět poradit

A já jsem žena, která si rozhodně poradit umí (zní to neskromně, ale je to tak). 
A to ve všech možných směrech.

Tento týden jsem si poradila v kuchyni, a to při využití přepuštěného másla, které jsem vařila minulý týden.
Opečené uzené i hrášek na přepuštěném másle a bramborová kaše z pěnou z másla co zbylo přepouštění (jéé málem jsem napsala připouštění :)).

Potom při nákupu pláštěnky pro moji paletovou lavičku
Původně jsem měla v plánu koupit plachtu určenou pro lavičky, ale moje lavička je jaksi větší než běžné lavičky, takže jsem koupila v Hornbachu pláštěnku pro zahradní lehátka.
Sice je trochu delší, ale nevadí.

Taky se zajištěním naší terasy, protože dřevěné zábradlí, které máme, je sice pěkné, ale v případě, že máte dítě dost nebezpečné. 
Tuto vychytávku jsem sice vymyslela už loni, ale na zimu jsem ji sundala a tento týden zase nandala.
Stačilo koupit polypropylénovou dekorační síť (na internetu), elektrikářské stahovačky a pár vrutů.
Ale samozřejmě ani tak nenechávám dítě na terase bez dozoru!

A ještě mě napadlo, jak skvěle jsem si poradila se zastíněním terasy, které jsem taky vymyslela už loni. 
Stínící plachtu mám z Jysku a k uchycení jsem použila karabiny a kovová oka s vrutem (Hornbach).
Proti slunci slouží dostatečně, letní deštík jí nevadí, ale před bouřkou ji sundavám, protože se bojím, aby mi ji vítr neroztrhal, i když menší vítr taky vydrží.
Plachtu buď věším jako trojúhelník nebo celý čtverec.

Každopádně, toto jaro jsem s vychytáním terasy spokojená a určitě si ji užijeme naplno.

P.S.: Nejen že si člověk musí umět poradit, ale musí se umět i pochválit :) a to mi rozhodně nedělá problém :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka