pátek 29. dubna 2016

Kalendář 2017- Březen

Tento týden je venku opravdu aprílové počasí a hlavně dost chladno, takže jsme jedno odpoledne, místo pobytu venku, vyrobili další strany do našeho kalendáře na příští rok.

Tentokrát došlo na březnovou stránku, kterou jsme minule přeskočili.
Téma sice s měsícem březnem moc nesouvisí, ale nutně jsem potřebovala použít letadlové razítko (koupené u našich vietnamských spoluobčanů), které už dlouho čeká na svou příležitost.

Nejprve jsem vyrobila důmyslnou pomůcku k malbě mraků (kolíček a vatový tampon) a potom započal "M" pásovou výrobu.
K malbě jsme opět použili akrylové barvy z Lidlu, které jsou opravdu super.
Když mraky zaschli, narazítkovali jsme letadla.
A to bych nebyla já, kdybych obrázky nedoplnila o malý detail.
Na popisky jsem použila gelové pero.

Další strany naleznete zde.

A co vy, inspirovala jsem vás k výrobě kalendáře? Už na něm také pracujete nebo se teprve chystáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka