pondělí 17. srpna 2015

Na poštu ...

Dnes jsme vyrazili na poštu, až cestou jsem si všimla jak ladíme :) , to jsem si musela vyfotit.


Cestou domů jsme posbírali pár popadaných jablek a taky jsme zmokli. Protože byla jablka potlučená, hned jsem z nich uvařila přesnídávky do zásoby (asi tak týdenní) .


Recept- oloupaná, nakrájená jablka jsem rozvařila s trochou vody (podle šťavnatosti jablek), k úplné rozvařenosti jsem si dopomohla tyčovým mixérem. Ve sklenici vody jsem si rozmíchala vanilkový pudink, nalila do jablek a za stálého míchání povařila 1 minutu. Nakonec jsem dosladila cukrem a horké naplnila do sklenic. Nesterilizuji, protože to stejně do týdne sní. 


A když se "K" vrátil z práce, přivezl mi velkou nutellu, mňam. Takže jsme tento ošklivý, sychravý, skoro podzimní den strávili nad očekávání.

1 komentář:

Díky, že čtete můj blog :) Terka