pondělí 12. listopadu 2018

Osobní čokolády

Kdo by neměl rád čokoládu.


V hračkářství jsem narazila na sadu na výrobu čokolády. A protože obsahovala kvalitní belgickou čokoládu, dvě krabičky jsem koupila se záměrem, že budeme s "M" vyrábět.
Nakonec jsem se pustila do výroby sama.

Jedna krabička obsahovala čokoládu (bílou, mléčnou a hořkou), papírové obrázky a plastové formy na 2 čoko tabulky. 
Protože jsem potřebovala 6 ks, přidala jsem ještě tabulku hořké čokolády a na dozdobení jsem použila čoko písmenka, slaný karamel a bílé cukrové zdobení.


Postupovala jsem podle návodu na obalu, tedy pytlíčky s čokoládou stačí rozpustit v teplé vodě z kohoutku. Jen klasickou čokoládu, co jsem přidala, jsem rozpustila ve vodní lázni.

Rozpuštěnou čokoládu jsem postupně nalévala do forem a protože jsem měla forem málo, další dvě jsem "napatlala" na pečící papír. 
Rozdíl byl akorát v tom že čokoláda ve formě je všude stejně tlustá a ta na papíře má tenčí okraje.
Ještě než čokoláda ztuhla, dozdobila jsem ji bílým cukrovým zdobením, slaným karamelem a čokoládovými písmenky (podle počátečních písmen ve jménech obdarovaných).

Pokud sadu nesežene, můžete na výrobu použít klasické tabulkové čokolády.
A určitě nezapomeňte přizvat děti, takovéto patlání je určitě bude bavit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka