pondělí 3. září 2018

Lustr

Dlouho po nastěhování do domečku nám v obýváku ze stropu koukal pouze kabel se žárovkou. 
Měla jsem totiž obrovský problém, sehnat to správné stínidlo.

Protože světlo bylo dost oslňující, po čase přibyla provizorní stínidla vyrobená z prostírání z Pepca.
Žárovky máme všude LED, takže nehřejí, lustr může být tedy z papíru či plastu a nic se nestane.


No a po roce a půl bydlení konečně dorazila ta správná inspirace.
Na Fleru jsem objevila TO stínidlo, co jsem musela mít, ale vážně nejsem blázen a nedám za něj 2000 Kč.

Takže jsem popřemýšlela, jak ho vyrobit a nakonec to nebylo vůbec těžké.

Stačilo koupit hobliny ze zverimexu a lepidlo Herkules.
Další potřebné věci, tedy dětský skákací míč, rukavice, mísu, naběračku, něco na zakrytí podlahy a květináč na podložení míče, jsem měla doma.


No a potom jsem technikou patláma patláma, namatlala směs Herkulese a pilin na míč.
Důležité je vynechat díru v místě kde se bude provlékat objímka (tam jsem si pomohla kolečkem izolepy). 


Schnout jsem nechala 3 dny na míči a potom ještě asi 2 sundané z míče.
Na závěr jsem ostříhala zbytky steklého lepidla a pro jistotu, přestříkala matným hobby lakem.

A výsledek???
Vypadá to úžasně, nejen já jsem spokena :)


A protože nám máme obývák spojený s kuchyní a jídelnou, přibyl ještě jeden nad jídelní stůl.


 Smotané kabely nevypadají nic moc, do budoucna plánuji umotat na nich nějaký horolezecký uzel (protože manžel rád horolozí, tak aby měl radost).



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka