sobota 11. srpna 2018

Domácí vysunovací nanuky

Před prázdninami jsem si vzpomněla na vysunovací vodové nanuky, které jsme jedli v dětství.
Byli to úzké pytlíky naplněné tekutinou, které se kupovali nezmrzlé a mrazili se až doma.
Viděla jsem je v Kiku, ale to složení cukrové obarvené vody mě odradilo od nákupu.
Přemýšlela jsem jak si je vyrobit doma a ejhle, otevřu leták DM drogerie a byli tam, prázdné uzavíratelné sáčky na domácí výrobu vysunovacích nanuků (obchodní název sáčky na dřeň) :)

Hned jsem je šla koupit a doma naplnila.


Část jsem naplnila vymačkanými pomeranči (včetně dužiny) a část jsem zkusila s naředěným malinovým sirupem. 

Obojí je dobrota.

Obecně jsem při výrobě nanuků zjistila, že co je dobré tekuté, je dobré i mražené :)

Potom mě taky napadlo, naplnit sáčky rozpustnou kávou s mlékem (tak jak si děláte na pití) a taky dobré.


Ještě pár informací k sáčkům- v krabičce jich je 24 ks (cenu si bohužel nepamatuji) a škoda,že je to  jen limitovaná edice.
Jdou poměrně špatně otevřít a dva z 12 se mi při otvírání roztrhli- naštěstí jsem si poradila a pomohla si plastovými zavírátky (nebo jak se to jmenuje).
Plnit jdou snadno pomocí trychtýře nebo skleničky s hubičkou. 
Díky svým plastovým zavírátkům je můžete použít opakovaně.
Roztrhnout sáček a vysunout nanuk jde dobře.


Výhodou oproti klasickým plastovým tvořítkům na nanuky je to, že sáčky zaberou méně místa v mrazáku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka