neděle 3. června 2018

Venkovní poležení

Ještě než jsme postavili pergolu, věděla jsem, že budeme nutně potřebovat nějaký gaučík nebo postel na ležení venku.

Takže jsem projížděla internetové bazary a hledala ten pravý kus nábytku.

Postupně jsem došla k závěru, že nej bude chromovaný retro gauč, ale bohužel byl k nesehnání.

Nakonec jsem vymyslela využití pro palety, které nám zbyly ze stavby.


Spotřebovala jsem 6 palet 80x120 a 2 palety 100x120 .

Protože se mi palety nechtěly brousit a natírat, vymyslela jsem obalit je umělým ubrusem (hlavně pro bezpečnost dětí, které strkají ručičky všude, jinak bych je nechala holé).

Takže jsem koupila umělý ubrus v Jysku (metr pouze za 40 Kč), barva je stejná jako máme fasádu domku,takže super. 
A ještě 2 obyčejné molitanové matrace středně tvrdé rozměr 80x200 cm. Původně jsem si je chtěla nechat nařezat na míru (tedy 2x 80x120 cm nebo 1x 80x240), ale to by vyšlo dráž než takto.


Palety jsme sešroubovali k sobě.

Ubrus jsem nastříhala a sponkovačkou nastřílela na palety.

Matrace jsem uřízla na míru a potah jsem ušila ze starého bavlněného povlečení. Gauč je pod střechou, takže bavlna bohatě stačí.

.....

Vůbec jsem načekala, že bude ležing tak pohodlný :) 

Vejdeme se na něj v leže všichni čtyři.

A bonusem také je, že má výšku akorát tak, aby se dal použít i na sezení u stolu. 

.....

Ještě zbývá dokupit pár polštářků a bude to dokonalé.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka