pátek 16. března 2018

Velikonoční vyrábění

Velikonočních dekorací moc nemám, tak jsem se letos vrhla do výroby.

Ovečka

Materiál- vatelín(plsť), karton, špejle, černý fix, tavná pistole.

Ovečky můžete zapíchat třeba do hlíny s osením (to ještě nemám připravené, vysévám vždy 10 dní před velikonocemi) nebo do květináče s cibulovinami. 

Zajíc ze špalku- v mém případě zbytku trámu 

Materiál- špalek, mosgummi na uši, oči, čumáček a zuby, lýko na fousky, bílá barva, černý fix, tavná pistole
Pokud nebude zajíc na dešti, můžete použít papír místo mosgummi.

Zajíc z překližky

V DM drogerii jsem si koupila lupínkovou pilku a překližkové destičky a pěkně ručně podle vytvořené šablony jsem vyřezala zajdu.

Kuřátkový věnec

Materiál- 14 ks vnitřků z kinder vajíček, mosgummi (plsť nebo papír), akrylové barvy, tavná pistole.

Vajíčka jsem pospojovala do kruhu, z pěnovky vystříhala zobáčky a nožky, ty jsem tavkou přilepila na vajíčka a akrylovými barvami domalovala očka.

Pokud máte málo vajíček, můžete vyrobit stojící kuřátka. Stačí nalepit nožky zespodu vajíčka, místo zezadu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka