pátek 6. října 2017

Vytuněné cvičky anebo snad jarmilky?

Cvičky, nebo také jarmilky, jak se jim někdy říká, jsou lehká plátěná obuv. Svrchní část cviček je z textilního materiálu, který je ve spodní části zalisován do lité gumy. Podrážka je uzpůsobena tak, aby neklouzala a díky své bílé barvě nedělá čáry, což cvičky předurčuje jako obuv vhodnou do tělocvičny. Přes nárt mají cvičky pérko, díky kterému nepadají z nohy.


M. chodí se školkou každý týden na cvičení do sportovní haly.

K tomu potřebuje s sebou baťůžek, pití a boty na přezutí.

Protože se mi nechtělo kupovat botasky, které budou sloužit jen jednou týdně hodinu v hale a dětská noha rychle roste, koupila jsem v Tescu klasické cvičky (a to ještě k tomu v akci asi za 65 Kč).

Velikost absolutně neodpovídala realitě, takže jsem je hned 2x musela vyměnit za větší. Ale nakonec jsme tu správnou našli a rovnou jsem koupila ještě o číslo větší.

Naschvál jsem vzala bílé, aby si je mohl M. pokreslit.


Na pokreslení jsem zvolila fixy na textil. Jedny mám z Ikea, M. je vůbec nepoužil, špatně se mu držely (aby se dal výrobek prát, měly zažehli) a druhé od Centropenu (ty se nezažehlují).

Přiznávám, že jsem schovala černou a hnědou, aby cvičky byly hezky barevné :) a zbytek jsem nechala na dítěti.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka