pondělí 15. května 2017

Strouhaná buchta s tvarohem

Tento recept jsem zkusila poprvé a ho určitě ne naposledy.


Těsto: 400 g hladké mouky, 250 g másla, 5 lžic mléka, 1 prášek do pečiva, 1 vanilkový cukr, 1 lžíce kakaa
Náplň: 500 g tvarohu, 250 g cukru moučky, 1 vanilkový cukr, 4 žloutky a z bílků sníh




Těsto jsem si udělala večer den dopředu.

Rozdělila ho na dvě části (jednu trošku větší a jednu menší), zabalila do pytlíku a dala na noc do mrazáku. 
Větší část nastrouhal "K" na hrubém struhadle na plech, který jsem si vyložila pečícím papírem. Na to sem dala náplň a zasypala druhou částí nastrouhaného těsta.

Pekla jsem v předehřáté troubě na 160°C cca 30 minut.

Dobré by bylo přidat do náplně třeba rybíz nebo borůvky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka