čtvrtek 11. května 2017

Bebe střecha

Výborný recept, který jsem už hóódně dlouho nedělala.

potřebujeme: 2 balení hranatých bebe sušenek (1x tmavých a 1x světlých), 200 g másla, 150 g cukr moučka, 500 g tvarohu ve vaničce (nebo v alobalu), trochu rumu, 2 banány a komu se chce (mě ne) může dát na vrch čokoládovou polevu



Změklé máslo utřeme s cukrem, přidáme tvaroh a rum a rozmícháme dohladka (což se mi úplně nepovedlo,ale ve výsledku to nebylo poznat). Sušenky položíme na alobal ve třech řadách po sedmi. Můžeme je pokládat střídavě tmavá-světlá. 

Necelou půlku krému natřeme na první vrstvu všech sušenek a položíme další vrstvu. Zbytek krému opět natřeme na sušenky. Banán položíme do středních dílů sušenek po celé délce. 

Postranní sušenky zvedneme a tím vytvoříme střechu, přečuhujícím alobalem zabalíme střechu, aby neoschla a necháme asi 12h proležet.

Pokud budete polévat čokoládovou polevou, do alobalu střechu zabalte až po úplném zatuhnutí čokolády.

Bohužel se mi vybil foťák, takže další fotky nemám :( takže jestli chcete vědět jak má vypadat výsledek, zeptejte se třeba Googlu.

Z tohoto množství surovin vyjde na 14 porcí nebo na 7 když to budete jíst ve velkém jako můj chlap :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka