neděle 21. listopadu 2021

Adventní kalendář ala stírací los

 Rok se s rokem sešel a přišel čas na výrobu dalšího adventního kalendáře.

Loni jsem domů koupila Adventní stírací kalendář od Sazky. A dětem se strašně moc líbilo stírání okýnek, takže ispirace na letošní adventní kalendář byla jasná.

Výroba je jednoduchá a stejný princip jsem použila už před lety při výrobě Novomanželského stíracího losu.

 Potřebujete jen obrázek, laminovací folii, laminovačku a akrylovou barvu.

 Obrázek můžete buď namalovat nebo si ho klidně vytisknout.

Já jsem zvolila malování anilinovýma vodovkama na čtvrtku, obrázky do jednotlivých stíracích koleček jsem vyřěšila vánočními tiskátky a k dozdobení stromečku jsem použila třpitkatou akrylovou barvu...

 Dalším krokem je suchý obrázek zalaminovat. 

A potom akrylovou barvou zabarvit jednotivá kolečka.

Doporučuji si předem vyzkoušet, jestli jak moc barva kryje a jestli jde z folie setřít. Pokud nejde, stačí přidat do první vrstvy kapka Jaru.

Já použila akrylovou barvu z lidlu, ta se setřít dá a stačí dvě (až tři) vrstvy. Pro vylepšení jsem na závěr přidala ještě vrstvu barvy se třpitkami.

Na závěr jsem akrylovou fixou napsala čísla.

Děti žádná výhra nečeká, jde jen o to každodenní setření a odhalování stroměčku.

Manžela možná ano :) Zezadu je tedy indicie.

Pro manžela je obrázek velikosti A4 a pro děti necelá A3.

Výhodou je, že je kalendář použitelný opakovaně.

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka