sobota 16. listopadu 2019

Samolepkový adventní kalendář


Letos jsem adventní kalendář pojala snadno, rychle, levně a hlavně bez opět sladkostí :)  Pro oba kluky dohromady.

Na výrobu základu jsem použila co doma bylo, tedy kus kartonu (vůbec nevadí že byl trochu pomalovaný), barvy zbylé z malování (základní bílou a tónovací zelenou) a hněhou temperu na kmen.
Na ozdobičky jsem použila kulaté samolepky, třpytivý samolepicí papír a třpytivé moosgummi- vše Kik.

Takže cenově jsem se dostala max. na 50 Kč za celý kalendář.   
Lze to samouzřejmě i levněji, pokud použijete samolepicí folie či barevné papíry a všechny ozdobičky vystříháte z nich.



Postup asi netřeba moc rozepisovat, ale kdyby náhodou byla potřeba nápověda, tak tady je.
Na karton jsem si předkeslila stromek (velikost podle toho, aby se mi tam vešli všechny samolepky), který jsem vybarvila a po zaschnutí vyřízla zalamovacím nožem. 
Potom jsem si rozmístila samolepky (na stromek budou lepit oba kluci,takže jich je 48) a bílou barvou namalovala kolečka, podle toho kam který druh ozdobičky patří. Tento krok klidně můžete vynechat, pokud vaše samolepky mají neprůsvitný základ, narozdíl od většiny těch mých.
Z třpytivé moosgummi jsem vystřihla hvězdu na špičku a zvonečky. Protože nemám samolepicí, přilepila jsem zezadu oboustrannou lepicí pásku. Ze samolepicího třpytkového papíru jsem vystříhala kolečka a samolepková kolečka jsem pouze rozstříhala od sebe.

  Ještě úplně nejsem rozhodnutá, kde bude stromek umístěn. Buď ho jen opřu o zeď, pověsím nebo mu udělám stojánek, aby stál sám. 

Samolepky asi vložím po dvou do očíslovaných obálek, ale je možné že mě napadne ještě nějaký lepší způsob a navěsím na zábradlí na schodišti jako loni.

P.S.: asi vyměknu a přidám na každý den oběma klukům perníček.

Kalendáře z let minulých sladké i bez sladkostí, pro malé i velké najdete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka