středa 3. října 2018

Podzimní věnec


Přišla na mě touha něco vytvořit.

Tak jsem cestou ze školky posbírala kde co (konkrétně tedy březové větvičky, květenství šťovíku, borové šišky a šípky) , po návratu "K" z práce jsem se zbavila dětí a s podzimním sluncem za zády jsem se dala do práce.


Březové větvičky jsem stočila co věnce (průměr cca 45 cm), zafixovala pár drátky a mezi větvičky jsem propletla šťovíková květenství. Šišky jsem navázala na drát a dalším drátkem připevnila dovnitř věnce. Když jsem přilepila (tavnou pistolí) šípky, pohled na celé dílo mě moc neuchvátil. Tak jsem ještě přilepila kaštany, které jsme měli doma už nasbírané, ale stále to nebylo ono.

Tak jsem vyrazila směrem k lesu. Hned u souseda před plotem mě uchvátila odkvetlá květenství břečťanu, takže jsem je ošmikala a pokračovala v cestě. U lesa pod ořešákem jsem našla prázdné půlky ořechových skořápek a kousek dál jsem nastříhala plody hlohu.

 Tím se můj kyblíček naplnil. 
Do lesa jsem tedy vůbec nedošla a to ho máme asi 2 minuty od domu.

Doma jsem vše dolepila na věnec, zezadu navázala očko z drátu a hotové dílo pověsila na hřebíček :)


Bohužel ne na vchodové dveře, protože máme plastové a nechce mi na nich držet samolepicí háček. Budu muset sehnat nějaký pěkný klasický háček a přilepit ho na dveře mamutem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka