úterý 6. prosince 2016

Pohlcovač vlhkosti do auta


Potřebujeme- bavlněné ponožky stačí vel. 38, kočkolit silicagel (Magic Pearls)- dělají se s vůní nebo bez,
a aby se vám dobře pracovalo, tak ještě hrnek a velkou izolepu.


Postup je velmi jednoduchý. Ponožku navlékneme na izolepu, naplníme silicagelem a zauzlujeme.
Druhou ponožku z páru jsem převlékla přes první a konec zakroutila a přehnula zpět do poloviny, aby to dobře vypadalo. Protože tvar nevypadal moc dobře, uprostřed jsem ho zmáčkla a vznikla mi taková fazole. 


Potom jsem ještě vytvořila cedulky s vysvětlivkou, aby všichni obdarovaní věděli co s tím.


Určitě vás zajímá jestli to opravdu funguje.
To netuším, protože na mě žádný nezbyl a obdarovaných jsem se vždy zapomněla zeptat. Ale teoreticky, by to fungovat mělo.

Co je to kočkolit silicagel? 
text z internetu- Přírodní kočkolit s revoluční technologií, který v sobě zadržuje veškerou tekutinu i zápach. Kočkolit je revolucí v průmyslu podestýlek pro kočky. Nová technologie adsorpce je chemická reakce, při které dochází ke změně fyzikálních vlastností, na rozdíl od absorpce, kterou používají obyčejné kočkolity. Pelety adsorbují moč během několika sekund a zůstávají na dotek suché. Zápach není jen zachycen, ale zcela eliminován. Tento adsorpční proces také ničí bakterie.Bezkonkurenčně ekonomický. Pohltí všechny pachy a drží je uvnitř. Mají speciální velikost, tvar a složení, které neulpívá na srsti kočky a není vynášeno z toalety. Čistota a hygiena Tato jedinečná nová podestýlka kompletně a okamžitě adsorbuje tekutý odpad, zamezuje bujení bakterií a zanechává podestýlku bez zápachu a suchou na dotek. Nebudete mít žádné špinavé hromádky nebo znečištěnou náplň WC. 100% bezprašný  (s tím nesouhlasím, při přesypávání prášil hodně) jedinečně vytvořené ze silikagelu je pro vás i pro vaši kočku zdravější. Většina podestýlek obsahuje mnoho prachu, který může dráždit oči a nosní sliznici. Je to 100% přírodní silikagel. Přírodní, netoxický a neškodný pro životní prostředí. 

Malé pytlíky se silicagelem najdete v krabici při koupi bot či kabelek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka