neděle 26. června 2016

Sušenkové přání


Rovnou přiznávám, že toto není můj nápad. Takovýchto přání je na internetu plno, ale zatím jsem je viděla jen v deskové variantě, takže jsem vlastně do toho vložila i svůj nápad. Udělat ho jako klasické (ale XXL) přáníčko a to do krabice, aby hned nebylo vidět o co jde.


Náhodou jsem měla přesně tu správnou krabici, ze které jsem vyndala starý nefunkční notebook.

Krabici jsem přelepila obyčejným hnědým balícím papírem, ozdobila nápisem, kytičkami a samolepkovými puntíky.

Potom už zbývalo sehnat ty správné dobroty a přizpůsobit jim text. 


 Protože nejsem krasopisec, napsala jsem si text v potřebné velikosti na PC, vytiskla ho, rozstříhala a nalepila obyčejným lepidlem na papír.

Sušenky jsem lepila oboustrannou lepící páskou, ale ta neudržela studentskou pečeť, takže tam jsem si pomohla tavnou pistolí.

2 komentáře:

  1. Dobrý den jakou velikost písma jste zvolila na PC??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, velikost písma jsem zvolila takovou, aby potřebný text vyšel na celý řádek na šířku papíru, číslo ani font si už bohužel nepamatuji.

      Vymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka