pondělí 21. prosince 2015

Tuňákové cukroví...

... ano vidíte dobře tuňákové cukroví :)

Letos jsem se totiž rozhodla obdarovat i domácí mazlíčky v naší rodině. Takže jsem prošla recepty na internetu, trochu si je poupravila a upekla pro pejsky a kočičky cukroví.


recept- 300 g hladké mouky, 50 g ovesných jemných vloček, 50 ml rostlinného oleje, 1-2 vejce, 1 tuňák ve vlastní šťávě, voda (dle potřeby)
Ze všech surovin vypracujeme těsto, takové aby se dalo vyválet. Pokud je moc suché přidáme vodu, pokud se lepí přidáme mouku.


 Protože jsem pekla pro různě velké psi a kočky, udělala jsem 3 velikosti pamsků. Když jsem zaplnila 2 plechy, začalo mě vykrajování nudit, tak jsem zbytek těsta nakrájela rádýlkem.


Hotové tvary se pečou cca 20 minut na 150 stupňů.

Potom stačí dobroty naplnit do sáčků, nazdobit a zvířecí dárek je hotov.

Doufám, že jim bude chutnat. Já jsem ochutnala a musím říct, že by to bylo dobré zobání k televizi :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka