čtvrtek 17. září 2015

Plzeňský dort

Dárky dávám ráda, hlavně ty s láskou vyrobené. Nejjednodušší je pro mě obdarovávat ženy a děti. Ale přiznám se, že s dárky pro chlapy mám trochu problém.

Při vymýšlení dárku k 50-tým narozeninám mě políbila múza a taky inspirace na internetu a vznikl tento dort. Původní záměr byl trochu jiný a to jednotlivé plechovky vyskládat do dvou pater a do kruhu. Ale je to trochu nepraktické řešení, plechovky jsou těžké a špatně by dort držel po kupě. 


Proto jsem použila 3 balení plechovek po 6 ks a nechala je zabalené. Jako základ slouží originální krabice, kterou jsem přepůlila a dala přes sebe. První patro tvoří 2 balení a do základu akorát pasuje, protože krabice je na 4 balení,, třetí balení jsem položila navrch a vše slepila stříbrnou páskou, aby se dort nerozpadl.
Potom jsem dort doplnila mašlemi, přáníčkem na jehož výrobě se podílel "M", dárkovým poukazem a rozsáhlou básní o mužích po padesátce kde všechna slova začínají na P.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka