čtvrtek 3. září 2015

Našli jsme houby

Pokaždé když jdeme do lesa najdeme houby. Jen záleží na výkladu slova houby, ach ta čeština.

Našli jsme jednu seschlou bedlu, kterou jsme ani nebrali. A to jsem se těšila na bedlové řízečky, mimochodem jediná forma a druh hub co jím.
Tak jsme alespoň nasbírali pár žaludů a svazčité samčí jehnědy habru obecného (což jsem zjistila až doma, jak se ty ,,lístečky,, jmenují) :)

Doma jsem z habrových jehněd vyrobila podzimní věneček do chodby.
Vlastně z toho nakonec vzniklo takové soví hnízdo, protože jsem měla jehněd jen na půlku věnce a nechtělo se mi už do lesa pro další. Zbytek jsem tedy omotala žlutým krepákem (jiný jsem doma nenašla) a přetřela hnědou barvou. 

1 komentář:

  1. Houby.houby.ale houbu.i kdyz suchou....po tak teplem lete super ulovek..

    OdpovědětVymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka