neděle 18. listopadu 2018

Předpřípravy

Za 14 dní je tu první adventní víkend.

Někdo už peče cukroví, což není můj případ. To si nechávám na prosinec.

A pro ty tvořivé nastal čas na výrobu adventního kalendáře.

Začala jsem nákupem překližkových číslic, po kterých už jsem několik let toužila :)
No a když už jsem byla u toho dřevěného nakupování, pořídila jsem ještě zvonky, vločky a betlém.

Náplň adventního kalendáře zatím není úplně jasná. 
A to proto, že se na FB účastním Výměnného adventního kalendáře. 
Princip spočívá v tom, že každá z 24 účastnic vyrobí sáček s nějakou vánoční tvořící aktivitou (24 krát) a potom si je mezi sebou vyměníme, takže ve finále máme každá 24 různých aktivit.
Zatím tedy znám jen obsah své části. Já jsem naplnila sáček materiálem na výrobu betlému ze špachtlí.
Podobu kalendáře mám zatím vymyšlenou tak, že naplním různé pytlíčky (papírové svačinové sáčky), zavážu provázkem, přidám překližkové číslo a zavěsím na zábradlí schodiště. 


Zvonky "M" pomaloval akrylovými barvami a třpitkovým lepidlem.
A máme dárek pro babičku.
Na překližku se maluje dobře a díky gravírovaným detailům malba pěkně vynikne.


Betlém, je kapitola sama o sobě.
Už několik let hledám a hledám ten pravý a nic. Letos jsem konečně narazila na obrázek betlému, který se mi líbil. Takže jsem si ho nechala vyřezat na zakázku.
Ještě uvidím jestli ho nechám takto nebo zezadu nalepím nějaký papír, aby obrázek víc vynikl. 
E-shop ho zatím nenabízí, ale po vychytání pár detailů nebo při poptávce určitě bude. 
  

Vločky plánuji použít na věnec, na jeho výrobu je ale ještě dost času.


Čísla budu ještě muset přikoupit, protože jsem zjistila, že je nutně potřebuji mít na adventním svícnu :) Jen ještě nevím, který to letos bude. 

Vše jsem pořídila zde. Jedná se o českou výrobu se sídlem v Hradci Králové, žádná Čína :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka