pátek 3. srpna 2018

Otevři mě, když... pro ženy


Přišlo mi, že nápad z obálkami Otevři mě, když ... jsem ještě plně nevyužila a tak když se přiblížily narozeniny dvou žen v mém okolí, dárek byl jasný. 

Protože mám tvořící absťák, vyrobila jsem i obálky.

A to tak, že jsem poskládala obyčejné barevné papíry. Stačí 3x přeložit, slepit po stranách a je to. Rozměr jsem volila podle nejširšího dárku.  


A obsah-
Otevři mě, když chceš být krásnější- pleťová maska.
Otevři mě, když nechceš nic slyšet- špunty do uší.
Otevři mě, když chceš cítit luční kvítí- voňavý stromek do auta.
Otevři mě, když toho máš plný zuby- mezizubní kartáčky.


Otevři mě, když tě honí mlsná- "zdravá" ovocná tyčinka.
Otevři mě, když nemáš plán na večer- lístky do kina.
Otevři mě, když jsi ve stresu- bublinková folie.
Otevři mě, když se nemůžeš rozhodnout- 1 koruna.


Otevři mě, když na tebe něco leze- rozpustný vitamínový nápoj.
Otevři mě, když moc mluvíš- maska na pusu.
Otevři mě, když to vidíš černě- leštící ubrousky na brýle.
Otevři mě, když chceš zkusit štěstí- los.


Jedny obálky jsem dala do dárkové taštičky a ty druhé svázala do balíčku.

Oboje vypadá moc hezky a hlavně ty duhové obálky pohromadě, to je nádhera. :) 


A tady najdete předchozí verzi a další inspiraci.

1 komentář:

  1. Tak to je super nápad. Na podzim začne slavící kolečko, tak určitě využiji.
    Prima dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka