neděle 26. listopadu 2017

Adventní kalendář sladký


Potřebujeme- 20 ks kinder čokolády (jsou to 3 krabičky po 8 ks a 4 ks vám zbudou na nervy), 4 ks Skittels- jako 4 adventní neděle, karton, papír, provázek, nůžky, lepidlo, tavná pistole, nůžky, bílá barva (použila jsem zase tu co zbyla po malování), provázek


Karton jsem vystřihla do kruhu o průměru 30 cm (lepší by bylo 35 cm, aby čokolády byly nalepené celou plochou, takhle je to náchylné na odlomení) a pokapala jsem ho bílou barvou.  

Čokoládky jsem oblepila červeným papírem a Skittles jsem provázkem stáhla v půlce. 

Pomocí tavné pistole jsem vše nalepila do kruhu, aby to nebylo kostrbaté, pomohla jsem si talířem, který jsem dala doprostřed. 


  Čísla jsem napsala papír, vystříhala a nalepila dokola.
Děrovačkou jsem udělala dírky, provlíkla jsem provázek a ten jsem ještě zezadu přilepila pro jistotu tavkou.

Čokoládky (pondělí-sobota) a Skittels (adventní neděle) jsem seřadila podle kalendáře, tedy 1.12. je v pátek, 2.12. sobota a adventní neděle  3.12., atd...  další adventní neděle pak 10., 17. a 24. 12..

Čajový adventní kalendář najdete tady a  kalendář bez sladkostí tady.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka