čtvrtek 13. dubna 2017

Pozor jdou k vám kuřátka ... a ovečky

A jsou tu velikonoce :)
Počasí nejspíš nebude nic moc, tak se můžete inspirovat naším tvořením a vytvořit si s dětmi ještě nějakou tu výzdobu.

Kuřátka 
Nejdřív jsme je vyzkoušeli na papír.
Nakreslila jsem obrysy a "M" je vybarvil žlutou temperou, po uschnutí domaloval fixou oči a zobáky a nakonec vystříhnul.


Zkouška proběhla úspěšně, tak jsme rovnou vrhli na roličkové.

Roličku od toaletního papíru nejdřív zastřihneme do oblouku, z odstřihlé části vystříhneme zobák a čupřinku (vlásky). 


Zobák pomocí sešívačky nebo lepidla přiděláme na přední část roličky.
Čupřinku přiděláme skrz obě vrstvy roličky.

Potom "M" kuřátka vybarvil žlutou temperou a po uschnutí jsme fixem domalovali oči a zobáčky.



Ovečky
Na čtvrtku jsem nakreslila ovečku, šablonu si můžete vytisknout zde.


Potom jí "M" vystříhl (já jsem ještě pak dostříhla dohladka, protože jsem hrozná matka a nezvládla bych pohled na okousanou ovečku).

Tělo a čupřinku namazal lepidlem v tubě (dal by se použít i herkules či tavná pistole, ale to je vhodně pro větší děti) a do lepidla namačkal vatu.


Ještě můžete ovečku samozřejmě vybarvit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka