čtvrtek 24. listopadu 2016

Vánoční skřítci- bez šití

Přesně za měsíc je tu Štědrý den :) 

Vzhledem k tomu, že jsme v plném proudu s dokončováním domečku a postupně už stěhujeme věci (teda já stěhuju, protože "K" si vymkl klíční kost a minimálně měsíc bude nosit ortézu, tím pádem má funkční jen jednu ruku), vánoční výzdoba je sbalená v krabicích a budu ráda když ji vybalím alespoň týden před Štědrým dnem.

Neodolala jsem, ale kouzlu skandinávských skřítků a několik jich vyrobila (nejen pro sebe).

Sice nemají s českými vánocemi nic společného, ale to mě vůbec nevadí :) 


Potřebujeme- vatelín, silonky, provázek nebo bavlnku, tavnou pistoli, nůžky, kelímky od jogurtu a látky (já použila starou mikinu a nějaký zbytek co jsem doma měla)

Kelímek jsem oblepila látkou a otočila dnem vzhůru, z vatelínu vystřihla fousy popř. knírek a nalepila na vrchní hranu. Zmuchlaný kousek vatelínu jsem zavázala do čtverce ze silonky a přilepila.
Čepičku jsem vystřihla z látky, vzadu slepila, vycpala vatelínem a přilepila ke kelímku.


Stříhala jsem od oka, takže je každý jiný.

Na vousy můžete použít i plyš nebo chlupatou látku.

A tady další várka :)



No nejsou roztomilí?

2 komentáře:

Díky, že čtete můj blog :) Terka