pondělí 7. března 2016

Kalendář 2017- Duben

Sice je teprve březen, ale protože jsou příští rok Velikonoce v dubnu, březnovou stránku jsme odložili na příští měsíc.


 První fáze byla nakreslit vejce voskovkou a potom vybarvit vodovými barvami (my použili anilínové).
Barva se přes voskovku nedostane, takže to vytvoří zajímavý efekt.

Po uschnutí jsem vejce vystříhala a zjistila, že se mi víc líbí z rubové strany. 
Vystříhaná vejce jsem nalepila na strany kalendáře a přišla fáze 2- razítkování kuřátek.
Původně jsem měla v plánu tiskat kuřata korkem od sektu, ale to by byla moc malá. Takže po troše improvizace jsem ke korku ještě dolepila větší víčko z pet lahve.
 S mojí pomocí "M" natiskal kuřátka.
 A když uschla, domalovala jsem jim oči, zobáky a nožky a okolo vejce dopsala "Veselé Velikonoce". 

Minulé stránky najdete zde Únor a Leden.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka