čtvrtek 7. ledna 2016

Kalendář 2017- Leden

Ano je teprve leden 2016 a my už začínáme pracovat na kalendáři pro příští rok. 
To protože na Vánoce obdarováváme hodně babiček a tetiček, kalendářů budeme dělat několik kusů.
A aby nás to před vánoci nezahltilo, vypracujeme každý měsíc tohoto roku, jednu stránku kalendáře na rok příští. 
Takže to bude náš celoroční projekt.

Názvy měsíců a čísla dnů jsem si vždy ručně předepsala na papír a rozkopírovala. Obrázek je na každé stránce originál.
Velikost stran je A5 a použila jsem výkresový papír, který je vyšší gramáže než kancelářský.

LEDEN

 Nejdříve jsme modrou vodovkou namalovali pozadí. Tady doporučuji použít tmavší barvu, ať sněhuláci vyniknou.
 Potom jsem "M" natřela ruku bílu akrylovou barvou (šla by použít i tempera) a obtiskávali jsme ruku na pozadí.
Potom "M" uchošťourou ,namáčenou v bílé barvě, natečkoval sníh a tím byla jeho práce u konce.
Já jsem pak bílou barvou domalovala kopečky a pastelkama jsem sněhulákům dokreslila klobouky, nosy, uhlí, šály a ručičky.

1 komentář:

Díky, že čtete můj blog :) Terka